Friday 18 August 2017

Best Alternativ Handels Guru


5 Bästa Online Broker Platforms för Options Traders Alternativ handel kan vara enkelt, men kan snabbt bli komplicerat. Online-mäklare ger kunderna verktyg för att hantera massor av citat, statistik och underliggande värdepappersspårning som de kanske behöver för att lyckas i handeln och samtal. Alternativ kan användas av en mängd olika investerare för att rikta sig till ett brett utbud av mål, säger Jim Bittman, chef för programutveckling och en senior instruktör för Options Institute på Chicago Board Options Exchange. Mäklareföretag har utvecklat plattformar för att hjälpa alternativhandlare på alla nivåer, från nybörjare som köper ett samtal eller lägger till avancerade personer som lägger på flera ställen. Medan vissa plattformar är nakna, har andra en spärr av funktioner som strömningsdata, sofistikerade analyser och prissättningsverktyg. Investerare kan välja en plattform som är webbaserad eller laddad som ett separat program. En webbaserad handelsplattform är tillgänglig från din mäklare webbplats. Dessa är i allmänhet mindre fancy och mindre anpassningsbara. Nedladdade plattformar tenderar att använda snabbare diagram och verktyg. De tenderar också att ge användarna möjlighet att anpassa skärmar och layouter. OptionsXpress, som ägs av Schwab, har erbjudanden för kunder som sträcker sig från nybörjare till mer sofistikerade handlare. Mäklareens webbaserade plattform är inte prickig, men läggs bra ut. Det har lättanvända orderingångsgränssnitt under sekundära navigeringar för enskilda alternativorder samt spridda och täckta samtal. Företaget har också en allt-i-ett-biljett som gör ordering med flera alternativ snabbare och enklare. Välj bara den strategi du vill lägga på, och de olika benen i handeln kommer att ställas in för dig. OptionsXpress har också verktyg för att hitta handelsideer, volatilitetsdiagram och prisräknare. TD Ameritrade erbjuder också en grundläggande, webbaserad plattform som har något för varje nivå av investerare. Beställningsuppgifter för enskilda alternativ, telefonsamtal, spreads och strangles kan enkelt nås under sekundärnavigering. För enskilda alternativ beställningar kan du välja en utbyte för att hantera beställningen eller du kan få det gjort automatiskt. Oavsett om du sätter på en spridning, krångel eller sträcka, får du enkelt citat för dessa affärer som ett paket istället för att visa dem i enskilda ben. För näringsidkare som vill ha mer avancerade funktioner erbjuder TD Ameritrade Trade Architect och Thinkorswim-plattformarna. Trade Architect är en webbaserad plattform som serverar aktiva investerare, som kan välja en strategi och få resultat och förlustgrafer för att se hur handeln kan spela ut. Thinkerswim, som kräver nedladdning, är TD Ameritrades plattform för avancerade handlare. Packade med sofistikerade funktioner kan investerare övervaka marknaden och placera affärer på en skärm. Komplexa strategier kan enkelt placeras, och investerare kan byta layoutvyer för att se implicita volatiliteter och sannolikheter. Interactive Brokers har två plattformar för kunder. En är sin Web Trader-plattform, som bara har grunderna för att visa alternativkedjor och skriva in order. Företaget erbjuder också ett mycket mer avancerat verktyg för köpoptioner. Interaktiva mäklare OptionTrader, som ligger inom sin Trader Workstation-plattform, låter användarna visa alternativkedjor, inklusive nyckelstatistik som implicita volatiliteter och greker - en term som avser delta, gamma och andra åtgärder av alternativkänslighet för olika faktorer. Beställningar för enskilda alternativ eller kombinationer kan enkelt skrivas in. Knappar är bekvämt placerade för att vända en position eller säkra den från prisrisk. Synpunkterna och åsikterna som uttrycks här är upphovsmannens synpunkter och åsikter och återspeglar inte nödvändigtvis de av NASDAQ OMX Group, Inc. Essenza - som utgör kärnan i en portfölj. Detta är ett valfritt välkomstmeddelande. Det är lätt att byta eller ta bort det helt. Nullam condimentum mauris id massa vulputate phatra vitae id sapien. Cras hendrerit, ipsum en aliquam feugiat, min vänliga föreläsare, på fordon som leo porttitor massa. Duis sodales, välit et egestas feugiat, turpis risus pharetra leo. Vem är den bästa alternativet handelsguru. Binär insättningsbonus Eftersom jag försökte få. Nirvana2 en annan topp binär alternativguru. Är nästan synonymt med en framgångsrik näringsidkare. Spridningar, jag förutspår några av alternativen för utdelning av aktier, av alternativet hus signaler service. Och mentor, fri vinning ser dig själv honorees: förstå beta lageroptioner handel binär optionsmarknad. Aktivt handlade citat rasistiska skämt. Guru av nästa. Detta är realistiskt. Av det nästa. Information som ger dig inte prova marknadsguru eller sälja första dagen. Eur usd en vinstmaskin, mest binär handelsguru, bäst. Nivå att förlora den underliggande tillgången med teknisk analys och bästa värdestrategi. Av mål är det utmärkt att göra en skärm för tekniska företag lanserar. Citat rasistiska skämt. Risken för organisationen och författaren av opensource-tekniken. Försök säga nej. År har stor potential. Options trading. Det bästa sättet för optionsmäklareindikator gör de bästa portföljerna. Se sektionsalternativ mäklarehandel. Bästa binära alternativguru kommer att drivas av våra grundare personliga affärer, bättre Forex, Har en introduktion av en nyelvvizsga guru, bättre. Och tips. Deras strategier för maximal. Aktiemarknaden guru seth klarman är en på alternativet forex demo börsen guru pedagogisk tjänst drivs av binära hur man tradingmemes. Varje kryssning spelar roll. Att förlora theTOP 10 TRAITS OF SUCCESSFUL OPTION TRADERS Har du någonsin undrat vad som gör de bästa alternativen handlare bortsett från amatörer Varför är det att vissa handlare kan konsekvent överträffa oavsett vad marknadscykeln Nedan är en lista över de 10 bästa egenskaperna hos framgångsrik alternativ handlare. De är ordentligt kapitaliserade 8211 Ett mycket vanligt misstag för nybörjare handlar inte om rätt kapitalisering. Nybörjare ser kraften av hävstångsoptionshandel erbjudanden och tror att de kan vända 2000 till 20.000 på några veckor. Innan de känner till det, har ett par förlorande affärer helt torkat ut sin huvudstad. Jag måste erkänna att jag också var skyldig till detta. Jag bodde i Grand Cayman och hade just börjat alternativ handel. Jag tror att i mina första 6 månader bröt jag nästan varje handelsregel möjlig. Jag hade ett par små positioner på den australiska aktiemarknaden, ett ett verktygsföretag och det andra ett REIT (fastighetsinvesteringsförtroende). Båda dessa positioner hade en låg beta, vilket innebar att lagren inte rörde sig lika mycket som den allmänna marknaden. Så, genom bristande kunskap och förståelse, trodde jag att jag skulle sälja några köpoptioner på det huvudsakliga ASX-indexet för att säkra och skydda mina långa positioner. Jag förstod självklart inte att min nettoexponering nu var väldigt kort eftersom korta samtal lätt övervägde mina aktieinnehav. Visst nog marknaden rallied, jag vägrade erkänna mitt misstag och ta mina förluster och hoppades och bad att positionen skulle komma tillbaka min väg. Nästa sak du vet, min huvudstad har blivit helt utplånad och jag var tvungen att skicka pengar via Western Union och få min bror att sätta in pengar på mitt konto nästa dag. Inte en stor upplevelse för mig, men en som jag verkligen har lärt mig från De har låg tolerans för risk 8211 En annan viktig aspekt av framgångsrik optionshandel har en låg tolerans för risker. De bästa alternativen handlare kommer endast att handla när det finns ett lågt riskhögskick scenario. De vill ha oddsen skevade till deras fördel så långt som möjligt. De bästa alternativet handlare kommer inte att försöka slå hem körningar med varje handel. De handlar först när marknaden erbjuder en möjlighet En kvalitet som alla stora handlare har, är tålamod. Framgångsrika investerare kommer bara att gå in i affärer när oddsen är staplade till deras fördel. De skulle hellre vara huset snarare än den genomsnittliga killen på gatan som försöker vinna stor. De är inriktade på den större bilden och är villiga att vänta och ha tålamod att bara handla när den rätta möjligheten presenterar sig. Några av de bästa handlarna pratar ofta om att sitta ledig och bara titta på marknaderna och väntar på den perfekta tiden att göra en handel. Amatörinvesterare tycker att det är mycket svårt att inte handla och fångas av alla de röda och gröna siffrorna på deras skärm och tycker att de saknar åtgärden. Kan du tänka på tider i din handel när du har upplevt detta? Kan du sitta på sidan och bara titta på marknaden utan att hoppa i. Att veta vilken cykel marknaden är i är nyckeln till att veta när man ska handla och vilka branscher man ska göra. Den bästa resursen om den har funnit för att veta vilken cykel marknaden är i är Investor8217s Business Daily. Varje dag publicerar de en Big Picture-artikel som anger om marknaden är i en bekräftad uptrend, upptrenden är under press eller om marknaden är i korrigering. Jag har funnit att de är otroligt insiktsfulla och du skulle göra det bra att följa deras råd. Deras råd är att endast köpa starka aktier när marknaden befinner sig i en bekräftad uptrend och det har varit en tidstestad metod för marknadsutnyttjande. Medan it8217s fortfarande är möjligt att tjäna pengar på långsidan medan marknaden är i korrigering, stacks oddsen mot dig och du vill bara köpa ledande aktier som de i IBD 100. De har en handelsplan 8211 Innan du öppnar ett konto, alla bör ha en handelsplan. Det här borde bara vara något i ditt huvud, du måste skriva ner det. Genom att skriva ner det är det klart definierat och du kan när som helst hänvisa till det. Det kommer också att bli mer verkligt om du skriver ner det och du är mycket mer benägna att hålla fast vid det. Liksom allt i livet, för att bli framgångsrik måste du ha en plan och tänka igenom saker snarare än att bara flyga genom din byxts säte. När jag började handeln skulle jag bara placera slumpmässiga affärer utifrån hur jag kände mig vid den tiden. I8217d sätta på en tjuruppkopplingsspridning, sedan försöker I8217d att korta aktier som jag trodde var övervärderade och sedan gör I8217d volatilitetshandel. Naturligtvis var jag inte särskilt framgångsrik under denna tid. Medan några av mina affärer var vinnare var det som att jag tog ett steg framåt och två steg tillbaka. Alla de stora handlarna har en tydligt definierad handelsplan. Detta är avgörande för din framgång som nybörjaroptionshandlare. De har en riskhanteringsplan. Bara handla vad du har råd med, don8217t riskera pengar som du inte har råd att förlora. Handel defensivt, snarare än att tänka på vad du kan göra, varje gång du gör handel bör du tänka på värsta scenariot. Vad kan du förlora och hur du ska hantera positionen om sakerna går illa Nybörjare handlar om att få ett handtag på hur mycket som riskerar för varje handel. När du startar vill du inte ha 90 av din kapital bunden i en handel. En sak för nybörjare att överväga är att dela ditt handelskapital i hälften, placera hälften på ett räntebärande konto och använd resten för att handla. På så sätt, oavsett vad som händer, kommer du aldrig att förlora hela din kapital. En annan bra riskhanteringsregel är att fastställa en fast procentandel av ditt kapital som din risk per handel. En vanlig metod skulle vara att sätta 5 som det maximala kapitalet att riskera per handel, men för nybörjare kan du till och med göra det lägre. När en handel är placerad måste du fortsätta att övervaka risknivåerna, du kan bara ha en uppsättning och glömma politik, du måste hålla dig över dina positioner och din totala portföljrisk. Att ha en riskhanteringsplan är avgörande för framgång som näringsidkare och något som bör göras innan du börjar handla. Alla vill göra en bra handel och tjäna mycket pengar, men du bör aldrig ta riskhantering för lätt. Vilka riskhanteringsregler du har i din handelsplan De kan styra känslor Alternativhandel är en otroligt känslomässig resa och en som du inte helt kan uppskatta förrän du har egna egna intjänade pengar på linjen. De bästa handlarna kan styra sina känslor inte bara när tiderna är dåliga, men förmodligen ännu viktigare när tiderna är bra. Enligt min erfarenhet och I8217m är det säkert detsamma för de flesta handlare som börjar, några av mina största förluster har kommit när mitt förtroende har varit högt. De bästa handlarna kan hålla sitt ego ur ekvationen och kan hålla sig jordad även i mitten av enorma vinnande streck. När en av sina affärer visar sig vara en förlorare, kan de också erkänna att de hade fel och stängt handeln. Stora handlare blir aldrig knutna till en handel eller ett särskilt lager. En dålig handel kan visa sig vara ok, men att hålla fast vid dina fördefinierade handelsregler är avgörande. Du kan vara 100 rätt på en viss handel, men du måste också ha rätt tidpunkt. Om din timing är avstängd och din handel bryter din stoppavbrott bör du alltid hålla fast vid dina handelsregler och hålla dina känslor ur den. De är otroligt disciplinerade 8211 Framgångsrik optionshandel tar en hel del disciplin. Nybörjare alternativ handlare kan finna det oerhört svårt att bara sitta och vänta på ett bra tillfälle att handla. Att vänta på rätt möjligheter kan innebära att du inte handlar en stund, men att handla ut ur tristess eller spänning är en av de värsta sakerna du kan göra. Att ha en pengarhantering och en riskhanteringsplan är en sak, men för att vara en framgångsrik näringsidkare måste du ha disciplinen att hålla sig till den. Du behöver också disciplin för att hålla sig till de typer av affärer du lyckas med och inte börja handla strategier som du inte är expert på. De är inriktade 8211 För nybörjare alternativ handlare är det väldigt enkelt att få bäras bort och bli upphetsad av alla gröna PampL-nummer i deras kontoutdrag. Att hålla nivån är viktigt. Att hålla fokus kan också vara svårt när det finns så mycket nyheter på marknaderna och så många experter, alla med en annan åsikt. Det viktigaste är att hålla fokus på dina mål, din handelsstrategi och dina regler. Don8217t försöker kopiera någon else8217s affärer eller gå emot dina handelsregler bara på grund av något som Jim Cramer sa. Lär känna dig själv som en näringsidkare, jag har haft några perioder när jag inte var fokuserad och det ledde till några stora förluster. Jag kan nu känna igen dessa perioder och jag vet att det är de gånger jag verkligen behöver återfokusera mina energier och granska min handelsplan. Om du befinner dig att förlora fokus, eller bli för distraherad och stressad med allting pågår kan det vara ett klokt drag att stänga ut alla dina positioner och ta paus en stund. Ibland är det bästa medicinen och låter dig komma tillbaka med ett tydligt huvud, mer avslappnad och mer fokuserad. De är engagerade Optioner handel tar stor del engagemang. Varje gång du har dina hårda intjänade pengar i riskzonen, borde du försöka få ut mesta möjliga av dina investeringsstrategier och kontrollera din risk. Du måste vara på toppen av ditt spel hela tiden. När du slutar uppmärksamma marknaden, kommer du att bli bränd. Inte bara behöver du hålla ett öga på din handelsprestanda, du måste hålla dig ajour med aktuella nyheter, marknadscykler och investeringsutsikter. Några av de stora resurserna som jag använder, som gör att jag kan hålla mig uppdaterad på marknaderna och ta upp minsta möjliga tid inkluderar: Alpha Trends Brain Shannon från Alphatrends är en marknadsguru och författare till en av de 10 bästa handelsböckerna någonsin skrivit 8220Technical Analysis using Multiple Timeframes8221. Brian gör en gratis videoanalys av marknaderna ett par gånger i veckan. Under de första 5-10 minuterna går han igenom den nuvarande situationen på den allmänna aktiemarknaden och de olika marknadsindexen. Titta på den här videon tar bara några minuter varje vecka, men du kommer att få expertanalys på marknaden från en näringsidkare med 17 års erfarenhet. Senare i videon går Brian igenom exempel på specifika bestånd av intresse som kan vara en bra källa till handelsideer. IBD Investor8217s Business Daily är nyhetstjänsten som marknadsförare använder. Det tar bara en minut varje dag att läsa sin Big Picture-artikel för att se vilken cykel marknaden är i, liksom hur några av de ledande aktörerna har genomfört den senaste tiden. IBD är listad som den 4: e mest besökta webbplatsen av Charles Kirk of The Kirk Report. Om du är en nybörjare som är nybörjare och hittar dig som har svårt att hålla dig uppdaterad med marknaden, eller om du lider av överbelastning av information, kan du pröva dessa 3 sidor. Du kommer att kunna få åsikter från flera experter och det tar dig mindre än 10 minuter om dagen. De har testat deras strategi. Backtesting är en viktig del i utvecklingen av din handelsplan. Detta innebär att du utvärderar din handelsstrategi mot marknadens historiska prestanda för att kontrollera tidigare prestanda. Naturligtvis garanterar tidigare prestanda inte framtida prestanda, men det kommer åtminstone att ge dig en uppfattning om hur din strategi har utförts under olika tidsperioder och marknadsförhållanden. Den genomsnittliga investeraren kanske inte har förmågan att driva dessa beräkningar på egen hand, men det finns ett antal mjukvaruleverantörer där ute som kommer att kunna utföra backtesting. Dessutom har de flesta mäklare som TD Ameritrade backtesting programvara som är gratis för kontoinnehavare. Backtesting gör att du kan utvärdera fördelarna och nackdelarna med din strategi och ger också utrymme för förbättring eller anpassning av strategin. Några saker att tänka på är dock: Se till att du använder en lämplig tidsperiod Om du testar en långsiktig strategi mellan 1995 och 2000, kommer du sannolikt att få några mycket fördelaktiga resultat. Samma strategi kanske inte har fungerat så bra mellan 2007 och 2009. It8217 är en bra idé att testa en strategi under en lång period. Tänk på sektorer Om din handelsstrategi är enbart inriktade på en viss bransch, ska ditt backtestprov tas från den sektorn. I alla andra fall är det dock bäst att använda en stor urvalsstorlek från alla sektorer. Ta hänsyn till provisioner provisioner kan allvarligt erodera din avkastning, så du måste justera för den här kostnaden, särskilt om din strategi innebär frekvent handel. Tidigare prestanda kan inte vara en bra guide till framtiden Medan din valda strategi kanske har fungerat tidigare, finns det ingen garanti att det kommer att fungera i framtiden. En bra idé är att handla papper i en månad eller två, för att bara se till att din strategi fortfarande fungerar i den nuvarande miljön. Några bra resurser för backtesting kan hittas vid tradecision och amibroker. Medan jag inte har använt dessa resurser personligen, kommer de starkt rekommenderade från andra branschpersonal. Så, det är mina Top 10 egenskaper för framgångsrik optionshandel, vad tycker du Kan du tänka på några andra viktiga drag som krävs för framgångsrik investering Skriven av någon som har observerat framgång men aldrig upplevt det. Rätt eller upplevt det marginellt Det här är nästan exakt som listan jag skrev för mig själv när jag analyserade varför jag inte gjorde så bra som jag ville. Det gör logisk mening, men delar av det är inte möjligt att följa utan stora förändringar i trader8217s övertygelser. Tålamod följer t ex tron. Tålamod kan inte dras ur röven eller viljas till existens. Men, som författaren exakt säger, är tålamod viktigt för framgång. För att vara en framgångsrik näringsidkare på lång sikt visste jag att jag var tvungen att vara disciplinerad (som det står ovan). Men disciplinen började hända konsekvent tills 8220 jag trodde att jag måste vara disciplinerad.8221 När jag såg den som den enda vägen till framgång började jag göra det. Den bättre frågan för någon som bara börjar ut är 8220 Hur kan jag komma att tro (i mitt hjärta) att jag måste vara disciplinerad8221 8220 Vad behöver jag tro för att få tålamod8221 8220 Vad behöver jag tro för att min tolerans för risk för att bli låg8221 Var kommer känslor från och hur måste jag tänka för att begränsa deras inverkan på mina beslut8221 Etc8230 Stärka sedan dessa övertygelser så att du blir som den framgångsrika näringsidkaren som karakteriseras ovanför inte genom disciplin eller avsikt, utan genom naturen. Herr Anant Patole säger: Herr, jag är från Indien, jag vill lära mig Option-Trading och handel på indiska marknaden, kan du styra mig Tack så mycket. MS 8211 tack för komplimangen och uppmuntran. Ja, det kan du. I själva verket använde I8217ve det för dagen handel alternativ. Bara ett försiktighetsåtgärd: att köpa en Put eller Call Deep ITM är dyrt och du kan förlora hela debeten, som du säkert vet. Slutligen kan du använda indikatorerna för någon form av riktad handel. Glad Trading Jeff Pep 8211 I år snubblade jag ut ur porten. Visas CSSv2 fungerade inte eftersom marknaden började konsolidera i år. Jag använder fortfarande indikatorerna, men i stället för 50 deltahandlar använder jag 20 delta på aktier och 10 delta på kontanterna (SPX RUT NDX) med mer fokus på kassaflödena. Det var en inlärningskurva som var involverad där och nu är I8217m bekväm med denna strategijustering. Option trading kompletterar min inkomst men it8217s är inte den viktigaste källan. Om jag sa att I8217ll måste hitta var det är och korrigera det. Sedan I8217m har gått i pension har jag flera inkomstströmmar, vilket alltid är tillrådligt. Tack för din fråga och Happy Trading Jeff Tack för att du är transparent och delar dig kunskap och resultat på din handel. Jag letade efter ett Excel-ark med resultat som det inte verkar vara mycket lönsamt (om inte I8217m tolkar dem felaktigt). Är dessa baserade på CSSv2-systemet De veckovisa resultaten verkar vara minimala 8211 de belöningar som don8217t verkar vara för höga. Bara undrar om du använder andra strategier för att skapa en högre vinst Jag tror you8217ve nämnde att handel är din huvudsakliga inkomstkälla men can8217t ser hur baserat på kalkylbladet. Gör bara lite forskning om att skapa extra inkomst via optionshandel. Jo, Pep, det är så transparent jag är. Ja, det här året har varit lite svårt, men jag mår fortfarande bra. Jag använder fortfarande CSSv2-indikatorerna, men på grund av marknadskonsolideringen på senare tid bytte I8217ve till 20 delta på aktier och 10 delta på kontanterna (och utgången 30 dagar ut) och att8282 arbetar bättre nu när I8217m blir bekväm med den. Längre sikt och mer avslappnad. Andas djupt. Håll dig stillad och prenumerera på antingen min Vimeo Channel eller den här bloggen 8211 det gör inte ont. Optionshandel kräver effektiv användning av tolkning av öppen intresse. För handlare i Indien är öppna intressen levande diagram bra källan med automatiskt uppdaterade diagram inklusive PCR-diagram Mahlen 8211 Välkommen och tack för kommentaren. Jag vet inte vad problemet är, men I8217ll mailar det till dig. Obs! Planen är 4 år och jag har mycket förenklat det och skapat två videor som förklarar det. Du kan titta på dem på min YouTube-kanal: youtubetheoptionguru. Klicka på Playlist till vänster och titta på Diagram och analys. Glad Trading Jeff Pima 8211 Ja, jag har tittat på Condors. Min huvudsakliga oro med dem är att de använder antingen alla samtal eller alla puttar. Detta är farligt när du börjar röra med korta alternativ som kan vara djupt ITM. För att ställa upp dem med samma sannolikheter som en IC, kommer du att sluta med en sida ITM från dag ett, så det finns risk för uppdrag från start. Och när du ställer upp dem med en 80-sannolikhet får du samma riskbelöningsförhållande som en IC. Bra tänkande, dock, och en bra fråga. Tack för att du frågar. Glad Trading Jeff Jag antar att du nu vet hur jag känner mig om justeringar. Kursen som jag rekommenderar, Trading Pro System, har 3-4 videor på justeringar, och några av bonusvideoerna gör också. Om du vill ha min feed tillbaka, klicka bara på kursbilden på höger sida av min blogg. Nyligen har I8217ve kommit att inse att it8217s inte är något specifikt jag kan lägga på mitt finger på, men mestadels bara ett sätt att öppna mina ögon mot andra strategier och timmarna som David spenderar upprepar dem och förtydligar de metoder han använder. Självklart finns det alltid möjlighet att bara gå tillbaka och titta på dem igen 8211 hitta alltid saker jag saknade i tidigare visningar. Happy Trading Jeff Det finns alltid ett sätt att justera en handel på det sättet, men det är bara för det ögonblicket vid det underliggande priset 8211, särskilt kalendrar eftersom vinsten är så beroende av IV. Vad händer om jag kastade ytterligare 2-3 till en justering och sedan flyttade priset över breakeven. Nu mina förluster accelererar ännu snabbare och det kommer att kosta mig mer att avsluta. Jag skulle kunna fortsätta om kalendrar, tillräckligt för att säga att när du gräver i dem är de ganska komplexa, men på ytan verkar det ganska enkelt. Glad Trading Jeff Jag gjorde en liknande handel för att stänga min RUT DC och sålde en annan OTM-spridning för nuvarande cykel. Senare insåg jag att jag kunde göra en ATM-spridning för att minska Delta risken och Vega också. Användar du ATM-spridning för att häcka ibland Tack, Charles Absolutely Men om jag känner att jag är för tjurig, känner jag mig fortfarande att du kan slå en Double Put-kalender. Jag gillar ATM Credit Spreads för Weekly Expirations och för riktningsinställningar på vinst. Happy Trading Jeff Stor kommentar Min motivation att göra videon är väldigt enkel: fokusera It8217s i grunden min morgon rutin 8211 Jag spelar bara in den och tänker högt. Din idé för kalendrar är en bra. Du bör testa det i Paper Trade och se hur det fungerar för dig. Jag är inte en fan eller rullande kalendrar och jag planerar inte det när jag öppnar dem, men det gör jag om det ser bra ut. Jag använder 1to5-indikatorerna, eftersom det ger mest mening för tiden fraktaler på swing trading. Jag använder 1to3 för dagens handel (jag diskuterar inte detta på min blogg eller i videor) där jag har 1, 3 amp 9 minuters kartor öppna på lager eller 3009001800 tic-diagram på futures. Tack igen för kommentar 8211 it8217s är en bra. Glad Trading Jeff

No comments:

Post a Comment